איתור כספים לנפטר

סוכנות 'אלפאביט' מתמחה באיתור כספים הנמצאים בחשבונות רדומים בבנקים. כספים אלה יכולים להיות שייכים לאנשים פרטיים ונפטרים.

איתור כספים לנפטר

סוכנות 'אלפאביט' מתמחה באיתור כספים הנמצאים בחשבונות רדומים בבנקים. כספים אלה יכולים להיות שייכים לאנשים פרטיים ונפטרים.
מהו הר הכסף 2? מנוע החיפוש הר הכסף 2 נועד לאתר כספים אבודים בחשבונות בנק שונים. באמצעות האתר ניתן למלא פרטים אישיים ומערכת הר הכסף 2 תציג את המקומות בהם קיימים כספים בלתי פעילים. כספים אלה יכולים להיות בעו"ש, או פיקדונות וחסכונות שהכספים מהם לא נפדו. שירות זה מיועד בעיקר לקרובי משפחתם של נפטרים, כך ניתן לאתר כספים המגיעים בירושה. על מנת לשמור על חיסיון המידע, בעת איתור הכספים ירשם רק שמו של הבנק ויהיה עליכם להגיע לבנק כדי לברר פרטים נוספים. מה ההבדל בין הר הכסף שכולנו מכירים לבין הר הכסף 2? רבים מתבלבלים בין הר כסף להר הכסף 2, אז בואו נעשה סדר בין השניים. הר הכסף נועד לאתר כספים אבודים בחברות ביטוח, קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות ותוכניות חיסכון שונות. בדרך זו ניתן לאתר במנוע החיפוש את הכספים הנמצאים ולהחליט מה לעשות עם הכספים שאותרו. לעומת זאת, הר הכסף 2 נועד לאתר כספים אבודים הנמצאים בבנקים השונים, בעיקר בחשבונות של נפטרים. עם אלפאביט קל יותר לאתר כספים רדומים! המומחים של אלפאביט מבצעים בדיקה מהירה ומקצועית, ומעניקים את כל המידע וההמלצות למשיכת הכספים. הליווי נעשה על ידי צוות מקצועי ומוסמך, המלווה כל לקוח במסירות ובשקיפות מלאה. לייעוץ ופרטים נוספים, התקשרו אלינו עוד היום >>>

לבדיקת מקיפה, פנו אלינו עוד היום: