השילוב בין טכנולוגיה וביטוח.

הטכנולוגיה המתקדמת לא פסחה על עולם הביטוח, ונראה כי אט אט פלטפורמות חדשות מחליפות בגאווה את הפגישה או שיחת המידע עם סוכן הביטוח, ומאפשרות לנו לבצע מגוון פעולות אונליין בקליק.

השילוב בין טכנולוגיה וביטוח.

הטכנולוגיה המתקדמת לא פסחה על עולם הביטוח, ונראה כי אט אט פלטפורמות חדשות מחליפות בגאווה את הפגישה או שיחת המידע עם סוכן הביטוח, ומאפשרות לנו לבצע מגוון פעולות אונליין בקליק.

כל מה שצריך לדעת על השילוב בין טכנולוגיה וביטוח.

סוכנות אלפאביט דוגלת בחדשנות ומשלבת מגוון כלים טכנולוגיים מגוונים, על מנת להקל על לקוחות ולאפשר להם ליהנות ממגוון מוצרי ביטוח בקליק. גם מבחינת קבלת מידע, מבוטחי הסוכנות יוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ להם, כמו תשלומים שיתקבלו, מפרטי הביטוח וחתימה על טפסים דרך הנייד במהירות שיא. אין ספק שהעולם משתנה, הכל עובר לאונליין ולכן לא פלא שטכנולוגיה וביטוח נפגשים יחד והולכים לשנות לנו את צריכת הביטוח.

כיום דרך אלפאביט תוכל לרכוש מגוון ביטוחים אונליין, כמו רכישת ביטוח רכב שאותה תוכלו לבצע על ידי מילוי של כמה שאלות, ויש לכם ביטוח רכב. אך לא רק, גם ביטוחים נוספים כמו כתב שירות מדיקר ורופא עד הבית 24/7, כמו גם ביטוח סייבר ניתן לרכוש בקליק דרך האתר של אלפאביט. בהמשך ניתן יהיה לרכוש ביטוחים נוספים, ופשוט לוותר על שיחות טלפון או פגישה עם סוכן.

מעבר למתודות עבודה חדשניות בעולם הביטוח

העולם משתנה לנו במהירות שיא מול העיניים, מה שגורם לענקיות הביטוח להבין שמתודות העבודה הישנות חייבות לעבור ריענונים וחידושים, על מנת להתאים את ענף הביטוח לדורות החדשים. אם כך, נראה שגם חברות ענק זו אחר זו מעניקות שירותי אונליין ועוברות למודלים חדשניים יותר. לדוגמה רכישת ביטוח רכב אונליין שהיה שמור עד לפני כמה שנים לחברות ישירות, היום אפשרי גם דרך סוכני ביטוח. כך גם לגבי ביטוחים נוספים כמו ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד.

טכנולוגיות המשולבות גם בתהליך רכישת פוליסות מורכבות

את הטכנולוגיה אנו פוגשים יותר ויותר גם בעת רכישת פוליסות מורכבות יותר, שבהן כן זקוק לייעוץ אנושי של סוכן ביטוח כמו ביטוח בריאות, חיים, ביטוחי מנהלים, סיעוד ועוד. אומנם עדיין לא ניתן לרכוש אותם בקליק, אך תהליך מילוי וחתימה על הטפסים הרבה יותר ידידותי. אם בעבר היינו זקוקים להדפיס את המסמכים, לחתום ולשלוח במייל או בפקס, לוודא הגעה וכו', כיום הדבר שונה. סוכנות אלפאביט עובדת עם ממשקים ייחודיים המאפשרים לשלוח ללקוח את תנאי הפוליסה והמסמכים השונים לנייד, והוא יוכל לחתום עליהם במהירות שיא דרך הנייד והם יגיעו באופן אוטומטי לסוכן הביטוח.

גם במערך התביעות משולבות טכנולוגיות

גם במערך תביעות משולבות טכנולוגיות, אך לא על חשבון היחס האישי והטיפול המהיר בתביעה. כיום סוכנות אלפאביט מאפשרת להגיש תביעות ומסמכים אונליין, לחתום על מסמכים בקליק וגם לעקוב אחר התביעות אונליין. אין ספק שהטכנולוגיה יעילה מאוד, הרי הכל מוצג מול העיניים.

בואו ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות בביטוח. לייעוץ בנושא ביטוח עם המומחים של אלפאביט, השאירו פרטים ונדבר >>>

 

לבדיקת מקיפה, פנו אלינו עוד היום: