5 סיבות לבדיקת התיק הביטוחי.

עם השנים אנו רוכשים עוד ועוד ביטוחים על מנת להגן עלינו ועל משפחתנו, כך שאם חלילה ניקלע למצוקה, נוכל לקבל פיצויים כספים ולשמור על רמת חיים נאותה.

5 סיבות לבדיקת התיק הביטוחי.

עם השנים אנו רוכשים עוד ועוד ביטוחים על מנת להגן עלינו ועל משפחתנו, כך שאם חלילה ניקלע למצוקה, נוכל לקבל פיצויים כספים ולשמור על רמת חיים נאותה.

בדיקת תיק הביטוח היא פעולה שעלינו לבצע בכל כמה שנים. כידוע, עם השנים נכנסות רפורמות שונות, תיקונים, כיסויים חדשים וכו', ולכן בדיקת תיק הביטוח על ידי סוכן ביטוח עשויה לחסוך לנו כסף, לאפשר לנו ליהנות מכיסויים חדשניים יותר וגם לאפשר לנו ליהנות מהרפורמות החדשות המטיבות עם המבוטחים.

עם השנים אנו רוכשים עוד ועוד ביטוחים על מנת להגן עלינו ועל משפחתנו, כך שאם חלילה ניקלע למצוקה, נוכל לקבל פיצויים כספים ולשמור על רמת חיים נאותה. כך לגבי ביטוח בריאות, נוכל לקבל תרופות שאינן בסל הבריאות, ניתוחים, השתלות וכו'. בביטוח חיים נוכל לאפשר למשפחה לשמור על רמת חיים נאותה במקרה של חלילה מוות, נקבל פיצוי כספי במקרה של גילוי מחלה בכיסוי מחלות קשות וכך הלאה לגבי יתר הביטוחים.

אולם, ברוב המקרים אנו רוכשים את הפוליסה שהמליצו לנו, מבלי לדעת בוודאות אם היא מתאימה לצרכים שלנו. מאידך, יתכן שבעבר הפוליסה התאימה למצבנו המשפחתי וכיום כבר לא. בדיקה מקיפה של התיק הביטוחי תוכל לאפשר לנו ראות את התמונה המלאה, ולקבל החלטות המתאימות למצב החדש.

הבאנו בפניכם כמה סיבות לבדיקת התיק הביטוחי

  • רפורמות חדשות שטרפו את הקלפים

בשנים האחרונות נכנסו לתוקף רפורמות חדשות בתחום ביטוחי הבריאות והחיים, אשר תפקידן להיטיב עם המבוטחים וליצור תחרות בין חברות הביטוח אשר הובילה להוזלת המחירים. כך למשך התיקון האחרון בביטוח חיים קבע כי חברות ביטוח תמחרו פוליסות על פי נתוני תמותה של שנת 2005, אלא שמאז תוחלת החיים עלתה בשל הרפואה המתקדמת, מה שגרם להוזלה משמעותית של ביטוחי החיים.

רפורמה נוספת היא בתחום ביטוח בריאות, אשר נועדה לייצר פוליסה זהה בכל חברות הביטוח, מה שיצר תחרות ותנאים טובים יותר. בדיקת התיק תאפשר לכם לעבור לפוליסות חדשות טובות וזולות יותר.

  • כיסויים חדשים

עם השנים נוצרת תחרות בין חברות הביטוח, מה גם שהרפורמות יצרו זאת באופן טבעי. פרמטר זה גורם לחברות הביטוח לשפר את תנאי הפוליסות ולהעניק כיסויים רחבים יותר, ולכן בדיקת התיק הביטוחי ובחינת הכיסויים הקיימים, יכולים לאפשר לנו לעבור לפוליסות חדשות עם כיסויים המתאימים למצב המשפחתי הנוכחי, וזאת מבלי לפגוע בוותק ובעלויות.

  • בדיקת כפל ביטוחי

תופעת כפל ביטוחי נפוצה מאוד, בעיקר בביטוחי בירואת, חיים, תאונות אישיות, ביטוחי מנהלים וסיעוד. בדיקת התיק הביטוחי תוכל לאתר כפילויות בביטוח עליהן הנכם משלמים כפול. לדוגמה, במידה וקיים ביטוח בריאות פרטי, וביטוח בריאות נוסף דרך קולקטיב או דרך מקום העבודה. סוכן ביטוח יוכל לבחון את שתי הפוליסות ובכיסויים הנלווים לייעץ לכם היכן להישאר והיכן לבטל.

  • רכישת פוליסה באופן לא מבוקר

לא פעם אנו רוכשים ביטוח בצורה לא מבוקרת. ייתכן כי נציג מכירות הציע לנו פוליסה מעולה, שכנע ואופס – רכשנו. מובן שהנציג לא טרח לבדוק האם קיימת פוליסה זהה, ואולי גם אנחנו לא ידענו שאותו כיסוי כבר קיים. לדוגמה, יתכן ורכשתם ביטוח אובדן כושר עבודה, אך קיים ביטוח זהה תחת ביטוח מנהלים דרך מקום העבודה. בעת בדיקת התיק הביטוחי ניתן לאתר פוליסות שנרכשו בצורה לא מבוקרת.

לבדיקת מקיפה, פנו אלינו עוד היום: